Diretto_omnichannel_communication_Firenze_1680_164.jpg

Case Valvoline International (Vignette)

Ashland International/Valvoline heeft hun nieuwe corporate website ontwikkeld in het Enterprise Content Management platform Vignette van OpenText. Voor de internationale uitrol van meer dan 150 websites is Diretto geselecteerd als business partner. Diretto is getraind en gecertificeerd voor Vignette en werkt sinds juli 2013 samen met het Ashland International/Valvoline-team aan een succesvolle uitrol.

Asland International / Valvoline  

Ashland International/Valvoline is met ruim 140 jaar het oudste oliemerk op de markt. Sinds de oprichting heeft Valvoline een rijke historie opgebouwd door deel te nemen aan bijna iedere denkbare auto- en motorsport klassen. Momenteel sponsort Valvoline o.a. Tom Coronel in het WTCC, Matt McNeal in het BTCC en Anders Grøndal in het WRC.

"Uniformiteit"

Ashland International bouwde en beheerde al hun websites tot 2013 decentraal. Dat wil zeggen dat 'de landen' zelf verantwoordelijk waren voor strategie, ontwerp, bouw en beheer van websites en portals. Dit kwam de corporate identity en branding niet ten goede. Daarom is er een platform in Vignette gebouwd waarin de corporate identity centraal te waarborgen is en de 164 landen zelf alle vrijheid hebben om hun websites te beheren.

Wat we doen

Wij helpen Ashland International/Valvoline bij de internationale uitrol van de in totaal 164 landen. Dat gaat niet alleen over de migraties van oude websites in andere systemen naar de nieuwe website in Vignette. Ook adviseren en helpen we landen bij bijvoorbeeld contentproductie, design en online marketing. 

Ashland International / Valvoline Australie websiteAshland International / Valvoline mobile website