Diretto_omnichannel_communication_kinderen_cupcakes_1680_164.jpg

Hosten, beheren en trainen

Natuurlijk kun je voor alle ondersteuning terecht bij onze service afdeling. Onze servicemedewerkers zijn op verzoek 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar. Over beschikbaarheid gesproken. Vragen en problemen houden we bij in ons eigen bugtracking systeem op www.diretto-service.nl. Voor acute hulp zijn onze servicemedewerkers telefonisch bereikbaar op (0348) 43 59 16 of (06) 21 24 62 38.

Service Level Agreement (SLA)

Hosting

ITIL

Service level agreement
Afspraken over veiligheid, privacy en beschikbaarheid leggen we vast in een service level agreement (SLA). Door de gemaakte afspraken vast te leggen weten beide partijen waar ze aan toe zijn. Door niet alleen afspraken, maar ook de respons op calamiteiten vast te leggen is de SLA het ideale draaiboek bij calamiteiten.

In de SLA zijn randvoorwaarden en uitgangspunten van de geleverde diensten en afspraken over beschikbaarheid van de applicatie terug te vinden. Ook expliciete afspraken over zaken als hosting, beschikbaarheid, het afgesproken servicewindow, reactietijden en contactpersonen worden vastgelegd in de SLA.

Hosting
De gebruikerservaring en performance van een online oplossing worden grotendeels bepaald door de inrichting en kwaliteit van de hostingomgeving.

Omdat we zorgen voor het beheer en onderhoud van de hostingomgeving van je webapplicatie, zijn investeringen in hardware en software niet nodig. Je betaalt een vast bedrag per maand voor het gebruik van het platform en de licenties. Op deze wijze sta je nooit voor verrassingen en zit je niet vast aan verouderde hardware en oude of overbodige licenties.

We monitoren geautomatiseerd en manueel het functioneren van de hostingomgeving van je online toepassing. We garanderen tot 99,9% beschikbaarheid van je applicatie op maandbasis binnen verschillende service windows. Uiteraard stelt een hogere beschikbaarheid andere eisen aan de onderliggende infrastructuur.

Beheren
We kunnen ook je online applicaties zelf (zoals websites) voor je beheren. Wij zorgen er dan voor dat wijzigingen en wensen die je hebt met betrekking tot je website doorgevoerd worden (ITIL: Issuemanagement, RfC's). Ook zorgen we ervoor dat er nieuwe versies van je gebruikte CMS up-to-date worden gehouden. Veelal helpen we de klant bij het inrichten van nieuwe functionaliteit in het CMS. Dit soort afspraken zijn optioneel maatwerk en we stellen deze altijd samen met de klant op.

Training
Afhankelijk van het soort projectimplementatie bieden wij standaard beschikbare CMS-trainingen. Soms zijn het op maat ontwikkelde trainingen, omdat het project in maatwerk voor de klant speciaal is gerealiseerd. We hebben gecertificeerde Sitecore mensen en Clixmaster Studio trainers in huis. Alle trainingen zijn praktisch van aard en zijn in groepen van maximaal 4 cursisten om optimale effectiviteit te garanderen.


Waar je ons voor kan bellen: Servicevragen, CMS management, Hosting, Applicatiebeheer, Service Level Agreement, Functioneel beheer van applicaties.